Certyfikowany partner Google – o co chodzi?
2 min readNajbardziej renomowanym znakiem jakości dla agencji reklamowej jest certyfikat Google Partners. Świadczy on o wiedzy, kompetencjach, inwestycjach i rozwoju danej jednostki. Certyfikowany Partner Google może mieć pewność łatwego pozyskiwania klientów i wzorowej opinii w branży. Klienci zaś mają pewność wyboru profesjonalnej firmy, która zajmie się kampanią reklamową. O czym świadczy najwyższy poziom certyfikacji i jak go osiągnąć?
Certyfikowany Partner Google – elitarna przyjaźń
O tym, że Google jest największym na świecie gigantem branży informatycznej, wie każdy. To ikona, która dzięki swoim możliwościom i wpływom może sobie pozwolić na wszystko. Jako pracodawca cieszy dobrą opinią, jako partner? Sam może wybierać sobie współpracowników, a robi to w bardzo wyróżniający sposób.
Google stworzył projekt, mający na celu wyłonienie najbardziej dochodowych, rozwojowych i zaangażowanych firm reklamowych, które dzięki procesom certyfikacji staną się jego “przyjacielem”. Korzyści?
Dla samych zainteresowanych, posiadanie statusu Google Partners jest sporym wyróżnieniem, Kalifornijski Gigant natomiast jest zadowolony z rozwoju sieci partnerskiej.
Google Partners – proces weryfikacyjny
Certyfikowany partner google to tytuł, na którego nie wszyscy mogą liczyć. Przed przyznaniem i zakwalifikowaniem do certyfikacji, Google analizuje poziom wiedzy, doświadczenia i potencjału przyszłego partnera. Zwraca uwagę na przeprowadzone kampanie, opinie i poziom zadowolenia klientów oraz wartość wykupionej powierzchni reklamowej w Internecie.
Wymagań jest sporo, a nawet jeszcze więcej w chwili przystąpienia do projektu i chęci uzyskania certyfikatu. Jaka jest droga do uzyskania odznaczania?
Jak stać się Certyfikowanym Partnerem Google
Aby firma mogła osiągnąć status Certyfikowanego Partnera Google, musi spełniać następujące kryteria:
– przynajmniej jeden z pracowników musi posiadać certyfikat Google Ads. Aby tak się stało, pracownik musi zdać dwa, darmowe kursy, udostępnione na platformie Google Academy for Ads, które weryfikują biegłość poruszania się po świecie Google Ads w stopniu podstawowym i zaawansowanym;
– firma w okresie ostatnich 90 dni musi posiadać udokumentowane wydatki na reklamę na kontach Google Ads;
– wyniki firmy, które są analizowane pod kątem wzrostu przychodów klientów, utrzymania klientów, wzrostu liczby reklamodawców.