1 listopada, 2024

Laboratioriainnowacji.pl

Najnowsze ciekawostki technologiczne

Kim jest certyfikowany partner Google?

2 min read
Podziel się

Wiele biznesów przenosi się do świata online. W związku z tym pojawia się zapotrzebowanie na całkiem nowych specjalistów i fachowców, którzy mogą wesprzeć firmy działające w internecie. Takimi specami mogą być certyfikowani partnerzy Google. Kim są? Czym się zajmują? Czy warto korzystać z ich usług?

Aktualna wiedza i certyfikaty

Google partners to program, który łączy osoby z wyjątkowo dużą wiedzą na tematy związane z usługami Google Ads, czyli reklamami emitowanymi w wyszukiwarce. Certyfikowany partner google powinien mieć najbardziej aktualną wiedzę potwierdzoną certyfikatami. Otrzymuje się je po pozytywnym zaliczeniu specjalnych egzaminów weryfikujących wiedzę. Na tej podstawie można stwierdzić, że dana osoba ma wystarczająco dużo doświadczenia i wiedzy, by móc planować kampanie reklamowe GoogleAds oraz by rozsądnie zarządzać powierzanym jej budżetem.

Duże zaufanie

Nie można mieć wątpliwości co do tego, że certyfikowani partnerzy Google cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem i zaufaniem. Otrzymane certyfikaty są wystawiane przez Google. Należy je cyklicznie odświeżać i udowadniać swoją wiedzę. Co ważne, zdanie takich egzaminów nie należy do prostych. By przystąpić do nich, trzeba się bardzo dobrze przygotować, bo pytania bywają podchwytliwe lub po prostu trudne. Duża wiedza wzbudza duże zaufanie. Klienci partnerów Google mogą ze spokojem powierzać im zadania związane z zarządzaniem budżetem reklamowym.

Adekwatne zarobki

Warto też pamiętać, że nie ma zbyt wielu certyfikowanych partnerów Google. W związku z tym ich usługi są dość drogie. Trzeba jednak pamiętać, że jako specjaliści są oni w stanie najlepiej zaplanować kampanię reklamową oraz przygotować ją tak, by jej koszty się zwróciły. To bardzo trudne i odpowiedzialne zadanie. Właśnie z tego powodu powinny zajmować się nimi wyłącznie osoby przeszkolone i z ugruntowaną wiedzą. W przeciwnym wypadku może okazać się, że budżet reklamowy jest po prostu “przepalany” bez większego planu i pomysłu na niego. Nie można liczyć, że kampania reklamowa przeprowadzona byle jak przyniesie oczekiwane efekty. To właśnie dlatego jest tak ważne, by interesować się doświadczeniem fachowca oraz jego certyfikatami i dyplomami.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.