31 stycznia, 2025

Laboratioriainnowacji.pl

Najnowsze ciekawostki technologiczne

Widoczni w sieci

2 min read
Podziel się

Posiadanie firmowej strony jest dla każdego przedsiębiorstwa bardzo istotnym elementem strategii marketingowej, ale również koniecznością. Klienci lub potencjalni zainteresowani usługami czy produktami danej firmy najpierw szukają informacji w sieci. W związku z tym, aby móc więcej sprzedawać i być odbieranym jako nowoczesna firma, trzeba stworzyć własną witrynę.

Co jest najważniejsze?

Każda strona firmowa powinna mieć zakładkę z kontaktem. To kluczowy element, którego szukają w pierwszej kolejności klienci. Warto dodatkowo również dodać zakładkę o firmie oraz o produktach czy aktualnościach.

Z punktu widzenia e-marketingu im więcej wartościowych treści, tym lepszy odbiór i pozycjonowanie danej strony.To, co jest równie ważne a często pomijane to szybkość ładowania danej strony, którą mierzy darmowe narzędzie page speed test.

Do czego służy page speed test?

Narzędzie speed test google służy przede wszystkim do zweryfikowania, jak szybko ładują się poszczególne strony i podstrony danej witryny internetowej. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ zniecierpliwiony użytkownik może opuścić stronę, jeśli jej treść ładuje się zbyt wolno, nie docierając do interesujących go informacji.

Dodatkowo speed test google generuje raport optymalizacyjny ze wskazówkami, jak poprawić konkretną stronę, aby jej działanie było szybsze i bardziej płynne.

Jakie wyniki pade speed test są właściwe?

W speed test google można uzyskać maksymalnie 100 punktów podczas analizy. Wynik ten jest niestety bardzo mało prawdopodobny. Wymaga bardzo wielu nakładów, które są kosztowne i czasochłonne, a rezultaty nadal mogą nie być zadowalające. Optymalnie 90 punktów to solidny wynik.

Samo wykonanie page speed test jest bardzo proste. Należy w wyszukiwarce odszukać to narzędzie, wpisać adres www strony oraz przeprowadzić analizę.Efektem analizy jest wspomniany wyżej raport optymalizacyjny, na którego bazie można daną stronę udoskonalić.

Warto pamiętać, żeby sprawdzić tym narzędziem nie tylko stronę główną, ale również inne podstrony. Dzięki temu wynik będzie bardziej wiarygodny.

Dodatkowo na stronie głównej może być na przykład więcej grafik spowalniających ładowanie, a na blogu więcej tekstu, który ładuje się szybciej.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.